Raak mij aan! Touch me!

Bij De Filmclub worden leden verrast met zeven exclusieve voorpremières, mét inleiding. De Filmclub loopt van oktober 2021 t/m april 2022, met één bijeenkomst per maand.

Je aansluiten bij De Filmclub betekent dat je iedere maand, zeven maanden lang, een exclusieve en bijzondere voorpremière ziet. Je bent dus één van de eersten in Nederland die de film te zien krijgt, samen met een hele hoop andere filmliefhebbers.

De film wordt elke maand ingeleid door onze filmprogrammeur en er zit een consumptie bij de prijs inbegrepen. Na afloop van elke voorstelling krijg je per mail de mogelijkheid te film te beoordelen. De uitkomst wordt bij de volgende Filmclub gedeeld.

Kosten lidmaatschap

Het normale lidmaatschap kost € 75,- per persoon. Hiervoor krijg je toegang tot 7 films, inclusief consumptie.

VIP lidmaatschap

Vanaf dit jaar is het mogelijk een VIP lidmaatschap aan te schaffen. Je kijkt elke voorpremière vanuit een comfortabel fauteuil in Camera 3 Deluxe onder het genot van een feestelijk drankje. Het VIP lidmaatschap kost € 97,50 per persoon.

Data seizoen 2021-2022

De Filmclub vindt elke eerste vrijdag van de maand plaats om 13.30 (normaal lidmaatschap) en 13:45 (VIP lidmaatschap) uur. In februari schuiven we een weekje op in verband met het IFFR.

• 1 oktober 2021
  • 5 november 2021
  • 3 december 2021
  • 7 januari 2022
  • 11 februari 2022
  • 4 maart 2022
  • 1 april 2022

Koop nu tickets

Vrijdag 1 oktober
13:30 tot 15:45
Camera 5
€ 75,00
Laatste kaarten! Tickets
13:45 tot 16:15
VIP lidmaatschap
Camera 3 Deluxe
€ 97,50

Praktische informatie

Camera 5 of Camera 3 Deluxe?

De Filmclub vindt dit jaar in twee zalen plaats. Je kunt tickets kopen voor Camera 5 of Camera 3 Deluxe. Het programma in Camera 3 Deluxe start een kwartier later, maar is inhoudelijk hetzelfde.

Inloop

U bent vanaf een half uur voor aanvang welkom bij de zalen.

Toegangsbewijs

Bij aankoop ontvang je een ticket. Dit is je toegangsbewijs voor de eerste voorstelling. Daar krijg je een Filmclubpas. Dit is je toegangsbewijs voor alle volgende films. Bewaar je ticket en je filmclubpas dus goed! Zonder toegangsbewijs kunnen we je geen toegang verlenen tot de zaal.

Coronaproof

Vanaf 25 september 2021 is een coronatoegangsbewijs verplicht bij het bezoeken van bioscopen en theaters. Ook bij De Filmclub dien je bij de ingang van de zaal je coronatoegangsbewijs te laten zien. Het Forum volgt hiermee de richtlijnen van de Rijksoverheid.

Consumptie

U kunt een bij de inloop een lekker kopje koffie, thee of sapje pakken.  Heeft u een VIP lidmaatschap ontvangt u een feestlijk drankje in Camera 3 Deluxe.

Hoe lang duurt de film?

De lengte van de film wordt steeds samen met de titel bekend gemaakt.

Welke films ga ik zien?

Ongeveer een week voor iedere Filmclubvoorstelling zetten we een aankondiging met informatie over de film op deze webpagina. Tot dan blijven de films dus ‘geheim’. Kaartkopers ontvangen ook steeds een e-mail met de titel van die maand. Heb je niet zelf je kaartje gekocht, dan staat jouw e-mailadres niet in ons systeem en kunnen we je niet mailen. Vraag degene die jouw ticket heeft gekocht, je de e-mails door te sturen.

Ik kan een keer niet, wat nu?

Lidmaatschap van de Filmclub is niet op naam. Mocht je een keer niet kunnen, is het geen probleem je Filmclubpas aan iemand anders uit te lenen.

Kan ik eenmalig een introducé meenemen?

Het is helaas niet mogelijk een introducé mee te nemen.

Misschien vind je dit ook leuk

Druk

Druk

Mads Mikkelsen in de rol van zijn leven.

zaterdag 25 september 13:00 tot 15:06
The Father

The Father

Fascinerend portret en winnaar van twee oscars

zaterdag 25 september 13:10 tot 14:57
Hoe lees ik een film?

Hoe lees ik een film?

Met Lidewijde Paris

Wekelijks filmnieuws in je inbox? >

Wekelijks filmnieuws in je inbox? >