Raak mij aan! Touch me!

Contact

Klantenservice

Algemeen

Heb je vragen over onze exposities, events, cursussen, bibliotheken, abonnementen, etc.? Mail of bel ons:

050 368 36 83
info@forum.nl

ma t/m za 9.00 - 22.00 uur
zondag 10.00 - 20.00 uur

Klantenservice

Tickets helpdesk

Heb je een vraag over of probleem met het kopen van tickets? Stuur een mail met je gegevens of bestelnummer naar:

tickets@forum.nl
 

Tickets helpdesk

Adres

Bezoekadres

Forum Groningen
Nieuwe Markt 1
9712 KN Groningen

Postadres

Postbus 780
9700 AT Groningen

Route en parkeren

Volg ons ook!

Op Facebook: Forum Groningen
En Instagram: Forum Groningen
Of abonneer je op onze nieuwsbrieven

Openingstijden

bekijken

Ticketprijzen

bekijken

Gegevens inzien of wijzigen

Mijn account

Staat je vraag hier tussen?

Hoe kan ik lid worden?

Je kunt lid worden van onze bibliotheken (gemeente Groningen) als je in het menu onder Bibliotheek klikt op 'Abonnementen en lid worden'. Je kunt niet lid worden van het Forum zelf, maar je kunt wel een Forumpas aanvragen. Kijk op forum.nl/forumpas

Waar kan ik de Forumpas krijgen?

Je haalt de Forumpas gratis af bij de balie in de hal van het Forum. Kijk voor de voordelen op forum.nl/forumpas

Kan ik kaarten reserveren?

Nee, dat kan niet. We plaatsen geen reserveringen meer, omdat gereserveerde kaarten lang niet altijd opgehaald worden. We blijven dan met lege stoelen zitten, terwijl andere mensen nog wel graag naar binnen hadden gewild. Dus wil je zeker zijn van kaartjes én een fijne plek, koop je tickets dan alvast via onze website. We kunnen je e-ticket scannen vanaf je mobiel. En dan hoef je ook niet meer in de rij te staan voor de kassa of een ticketautomaat.

Kan ik tickets retourneren?

Nee, dat kan niet. Alleen als een filmvoorstelling, event of andere activiteit niet doorgaat vanwege calamiteiten, bieden we je een blanco voucher aan. Dit is een tegoed wat je opnieuw kunt besteden. Als je zelf verhinderd bent, kun je je ticket wel weggeven of doorverkopen aan iemand anders voor hetzelfde of een lager bedrag.

Moet ik mijn e-tickets printen?

Nee. Het mag wel, maar we kunnen je e-tickets ook gewoon scannen vanaf je smartphone. Zet je beeldscherm wel op de felste stand.

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement betalen?

Je kunt kiezen voor automatische incasso per jaar of per maand. Log in op je account en kies onder 'Nog te betalen' voor de online machtiging. Doe dit voor je nieuwe abonnementsperiode ingaat. Is je nieuwe abonnementsperiode al ingegaan, dan kun je via je account ook met iDeal betalen. Of gewoon met pin of contant in de bibliotheek! Kijk voor meer uitleg op de webpagina forum.nl/abonnement-betalen

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement opzeggen?

Tijdens kantooruren bij onze medewerkers of door een mail te sturen naar onze klantenservice: bibliotheek@forum.nl. Vermeld daarin ook je lenersnummer. Je abonnement wordt pas definitief beëindigd als je alle materialen hebt ingeleverd. Ben je nog geen jaar lid? Dan kun je pas opzeggen aan het eind van het lopende abonnementsjaar.

Idee, compliment of klacht

Heb je een idee, compliment of klacht? Laat het ons weten. 

Idee- of klachtenformulier

Hier vind je meer informatie over

Abonnementen en lid worden Abonnementen en lid worden

Abonnementen en lid worden

Word lid van de Forumbibliotheken

Bibliotheekvestigingen Bibliotheekvestigingen

Bibliotheekvestigingen

In de gemeente Groningen

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >