4. Ontvang je onze mailings?
We maken onderscheid tussen: servicemails, tips en aanbiedingen en evaluatiemails.
4.a Servicemails
Servicemails zijn onderdeel van de dienst die je van ons afneemt. We maken onderscheid tussen servicemails die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening en servicemails waarmee we je extra service kunnen bieden.
Servicemails die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening zijn bijvoorbeeld mailtjes met de e-tickets die je gekocht hebt. Of een e-mail die we je sturen als een evenement waarvoor je kaarten hebt, geannuleerd wordt. Ben je lid van onze bibliotheek, dan krijg je servicemails met uitleg over je lidmaatschap en bijvoorbeeld over wanneer je leentermijn verloopt als je materialen hebt geleend. Voor dit soort e-mails kun je je niet afmelden.
Servicemails waarmee we extra service bieden, sturen wij op de grondslag gerechtvaardigd belang. Dit zijn bijvoorbeeld e-mails waarmee we je voorafgaand aan een event dat je gaat bezoeken, extra informatie geven over dat event. Zoals de timetable of andere relevante informatie. Of e-mails om je achteraf te bedanken dat je er was, waarin we de foto’s van het evenement met je delen. Voor deze servicemails kun je je afmelden in je ticketaccount. En in elke mail die je van ons ontvangt zit een knop om je af te melden.
4.b Tips en aanbiedingen
Als je dat wilt, sturen we je af en toe Tips en aanbiedingen, omdat je een filmspecial, activiteit, festival of evenement bij ons hebt bezocht en we je graag willen wijzen op een nieuwe editie van dit event. Op die manier mis je niks!
We sturen je Tips en aanbiedingen wanneer je je daar expliciet voor aanmeldt, óf als je je hebt aangemeld voor één of meerdere nieuwsbrieven. Dit doen we op de grondslag toestemming. Uiteraard kun je je toestemming altijd weer intrekken. Dit kan in je ticketaccount. En in elke mail die je van ons ontvangt zit een knop om je af te melden.
4.c Evaluaties
Soms sturen we na afloop van een event een evaluatiemail. Dit doen we op de grondslag gerechtvaardigd belang. Feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons om onze dienstverlening te verbeteren, en de inbreuk op je privacy is relatief klein. Voor deze evaluatiemails kun je je afmelden in je ticketaccount. En in elke mail die je van ons ontvangt zit een knop om je af te melden.