Raak mij aan!

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen.

Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

* Voor de Leesclub in Ten Boer graag aanmelden via tenboer@noorderpoort.nl of via 06 11616499

Agenda

Maandag 25 november
10:30 tot 11:30
Bibliotheek Ten Boer
Maandag 2 december
10:30 tot 11:30
Bibliotheek Ten Boer
Maandag 9 december
10:30 tot 11:30
Bibliotheek Ten Boer
Maandag 16 december
10:30 tot 11:30
Bibliotheek Ten Boer

Weet als eerste
wat er speelt

Bring it on