Raak mij aan! Touch me!
Momenteel werken we aan de website. Werkt de website niet goed? Verwijder je cookies & browsergeschiedenis.
VERS Lichting 2023-2024

VERS Lichting 2023-2024

VERS Lichting 2023-2024

Events

P.S. Pechstudent

Over alles wat je niet op school hebt geleerd. Waarom moet ik ineens rente betalen over mijn studieschuld? Wat gebeurt er als ik deze weiger te betalen? Waarom kan ik geen kamer vinden? Kan ik wel een hypotheek krijgen met zo’n studieschuld? En wat als je helemaal niets kunt vinden op deze woningmarkt? Zijn er dan alternatieven? Daarom organiseerde VERS op 31 mei het event P.S. PechStudent, waar je alles te weten kwam over deze niet onbelangrijke onderwerpen.

P.S. Pechstudent

P.S. Play Safe

Over alles wat je niet op school hebt geleerd over intimiteit! Op school leer je alles over anatomie, condooms om een banaan doen en het vrouwenstemrecht, maar word je helemaal niet klaargestoomd voor de uitdagingen waar je als student in het echte leven tegenaan loopt: daadwerkelijke (fysieke) intimiteitsrelaties met anderen. Daarom organiseerde VERS op 2 oktober het event P.S. Play Safe, waar je alles te weten kwam over deze niet onbelangrijke onderwerpen.  

P.S. Play Safe

P.S. Politiek Sucks

Op 22 november gingen we weer stemmen voor de Tweede Kamer verkiezingen.  Waarschijnlijk heb je ooit maatschappijleer of burgerwetenschappen gehad op school, maar wie weet daar nou nog iets van? Tijdens deze avond ging host Milou Deelen in gesprek met verschillende gasten over onderwerpen waar je echt iets aan hebt. Want hoe werkt de Nederlandse politiek eigenlijk en hoe kan je tactisch stemmen?  

P.S. Politiek Sucks

VERS FEST

Vind jij januari ook altijd zo'n deprimerende en ellendig lang durende maand? VERS geeft je iets om naar uit te kijken. Samen vieren we dat we de eerste maand van 2024 overleefd hebben. Hoe doen we dat? Met een feestje natuurlijk! In januari organiseerde VERS een knallend feest waarmee deze lichting hun jaar afsloot. 

VERS FEST

Misschien vind je dit ook leuk

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >