- Cursus
- Event
Leesclub Makkelijk Lezen
Welkom bij Leesclub Makkelijk Lezen!
Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarvoor is de Leesclub Makkelijk Lezen. We hebben boeken die leuk zijn voor iedereen. Op een makkelijk niveau. Je mag de leesboeken mee naar huis nemen.
Praktische informatie
- Meedoen is gratis.
- Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Als je meedoet aan de leesclub krijg je een gratis jaarabonnement.
- Wil je beter leren lezen? Kijk ook eens bij het Taalhuis.
- Heb je een vraag over de Leesclub Makkelijk Lezen of wil je je online aanmelden? Mail ons via sociaaldomein@forum.nl.
Of vraag bij de balie van jouw bibliotheek naar de Leesclub. Je bent van harte welkom!
Agenda
Locatie
Vrijdag 13 december
11:15 - 12:15
Bibliotheek Lewenborg
Maandag 16 december
10:30 - 11:30
Bibliotheek Ten Boer
Dinsdag 17 december
09:30 - 11:00
Bibliotheek De Wijert
Donderdag 19 december
09:30 - 10:30
Bibliotheek Selwerd
10:00 - 11:00
Bibliotheek Beijum
10:00 - 11:00
Bibliotheek Vinkhuizen
Vrijdag 20 december
11:15 - 12:15
Bibliotheek Lewenborg