Raak mij aan! Touch me!

Contact

Algemeen

Heb je vragen over onze exposities, events, cursussen, bibliotheken, abonnementen, etc.? Bel of mail ons via:

T. 050 368 36 83
E. info@forum.nl  
ma t/m za 9.00 - 22.00 uur
zondag 10.00 - 20.00 uur

Educatie

Heb je vragen over een bezoek met je school of klas? Mail dan naar educatie@forum.nl of bekijk onze educatiepagina.

Tickets helpdesk

Heb je een vraag over of probleem met het kopen van tickets? Stuur een mail met je gegevens of bestelnummer naar: tickets@forum.nl.
 

Adres

Bezoekadres

Forum Groningen
Nieuwe Markt 1
9712 KN Groningen

Postadres

Postbus 780
9700 AT Groningen

Route en parkeren

 

Mis niks, volg ons altijd & overal 

Op Facebook: Forum Groningen
En Instagram: Forum Groningen
Voor kids: Forum Groningen Kids
En abonneer je op onze nieuwsbrieven

Inschrijven

Openingstijden

Faciliteiten

Ticketprijzen

Gegevens inzien / wijzigen

Staat je vraag hier tussen?

Hoe kan ik lid worden?

Een lidmaatschap om te lenen in heel de provincie Groningen vraag je aan hieronder te klikken op 'Abonnementen en lid worden'.

Waar kan ik de Forumpas krijgen?

Je haalt de Forumpas gratis af bij de balie in de hal van het Forum. Kijk voor de voordelen op forum.nl/forumpas

Kan ik kaarten reserveren?

Nee, dat kan niet. We plaatsen geen reserveringen meer, omdat gereserveerde kaarten lang niet altijd opgehaald worden. We blijven dan met lege stoelen zitten, terwijl andere mensen nog wel graag naar binnen hadden gewild. Dus wil je zeker zijn van kaartjes én een fijne plek, koop je tickets dan alvast via onze website. We kunnen je e-ticket scannen vanaf je mobiel. En dan hoef je ook niet meer in de rij te staan voor de kassa of een ticketautomaat.

Kan ik tickets retourneren?

Nee, dat kan niet. Alleen als een filmvoorstelling, event of andere activiteit niet doorgaat vanwege calamiteiten, bieden we je een blanco voucher aan. Dit is een tegoed wat je opnieuw kunt besteden. Als je zelf verhinderd bent, kun je je ticket wel weggeven of doorverkopen aan iemand anders voor hetzelfde of een lager bedrag.

Moet ik mijn e-tickets printen?

Nee. Het mag wel, maar we kunnen je e-tickets ook gewoon scannen vanaf je smartphone. Zet je beeldscherm wel op de felste stand.

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement betalen?

Je kunt kiezen voor automatische incasso per jaar of per maand. Log in op je account en kies onder 'Nog te betalen' voor de online machtiging. Doe dit voor je nieuwe abonnementsperiode ingaat. Is je nieuwe abonnementsperiode al ingegaan, dan kun je via je account ook met iDeal betalen. Of gewoon met pin of contant in de bibliotheek! Kijk voor meer uitleg op de webpagina forum.nl/abonnement-betalen

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement opzeggen?

Per mail of aan de balie. Opzeggen kan niet via de telefoon. Kom tijdens kantooruren langs bij een van onze medewerkers bij de balie of stuur een mail naar onze klantenservice: bibliotheek@forum.nl. Vermeld daarin ook je lenersnummer. Je abonnement wordt pas definitief beëindigd als je alle materialen hebt ingeleverd. Ben je nog geen jaar lid? Dan kun je pas opzeggen aan het eind van het lopende abonnementsjaar.

Idee, compliment of klacht

Heb je een idee, compliment of klacht? Laat het ons weten. 

Meer handige info

Abonnementen en lid worden Abonnementen en lid worden

Abonnementen en lid worden

Word lid van de Forumbibliotheken

Bibliotheekvestigingen Bibliotheekvestigingen

Bibliotheekvestigingen

Hier vind je alle Forumbibliotheken in de gemeente Groningen.

Openingstijden Openingstijden

Openingstijden

Bekijk hier de openingstijden van Forum Groningen. 

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >

De highlights van ons programma maandelijks in je inbox? >