Contact

Staat je vraag hier tussen?

Moet ik mijn e-tickets printen?

Nee. Het mag wel, maar we kunnen je e-tickets ook gewoon scannen vanaf je smartphone. Zet je beeldscherm wel op de felste stand.

Kan ik kaarten reserveren?

Kaarten reserveren doen we niet meer, omdat ze lang niet altijd opgehaald worden. We blijven dan met lege stoelen zitten, terwijl er wel graag mensen naar binnen hadden gewild. Wil je zeker zijn van kaartjes, koop deze dan alvast via onze website. Dat kan altijd!

Kan ik tickets retourneren?

Nee, dat kan niet. Alleen als een filmvoorstelling, event of andere activiteit niet doorgaat, bieden we je een vervanging of terugbetaling aan. Je kunt wel je ticket weggeven of doorverkopen aan iemand anders voor hetzelfde of een lager bedrag.

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement opzeggen?

Bij onze medewerkers in de bibliotheek of door een mail te sturen naar onze klantenservice: leners@groningerforum.nl. Je abonnement wordt pas definitief beëindigd als je alle materialen hebt ingeleverd. Ben je nog geen jaar lid? Dan kun je pas opzeggen aan het eind van het lopende abonnementsjaar.

Openingstijden

bekijken

Ticketprijzen

bekijken

Klantenservice

Kaartverkoop

Heb je een vraag over of probleem met het kopen van tickets? Mail of bel ons:

050 368 36 02

ma t/m vr na 15.30 uur
za na 12.30 uur
zo na 10.30 uur

Supportdesk

Bibliotheek

Heb je vragen over onze lenen, reserveren, abonnementen of over lid worden en uitschrijven? Mail of bel ons:

088 506 19 00

ma t/m vr 9.00 - 18.00 uur

Klantenservice

Algemeen postadres

Postbus 780
9700 AT Groningen
info@forum.nl

Volg ons ook!

Op Facebook: Forum Groningen
En Instagram: Forum Groningen
Of abonneer je op onze nieuwsbrieven

Weet als eerste
wat er speelt

Bring it on