Raak mij aan!

Contact

Staat je vraag hier tussen?

Moet ik mijn e-tickets printen?

Nee. Het mag wel, maar we kunnen je e-tickets ook gewoon scannen vanaf je smartphone. Zet je beeldscherm wel op de felste stand.

Kan ik kaarten reserveren?

Nee, dat kan niet. We plaatsen geen reserveringen meer, omdat gereserveerde kaarten lang niet altijd opgehaald worden. We blijven dan met lege stoelen zitten, terwijl andere mensen nog wel graag naar binnen hadden gewild. Dus wil je zeker zijn van kaartjes én een fijne plek, koop je tickets dan alvast via onze website. We kunnen je e-ticket scannen vanaf je mobiel. En dan hoef je ook niet meer in de rij te staan voor de kassa of een ticketautomaat.

Kan ik tickets retourneren?

Nee, dat kan niet. Alleen als een filmvoorstelling, event of andere activiteit niet doorgaat vanwege calamiteiten, bieden we je een blanco voucher aan. Dit is een tegoed wat je opnieuw kunt besteden. Als je zelf verhinderd bent, kun je je ticket wel weggeven of doorverkopen aan iemand anders voor hetzelfde of een lager bedrag.

Hoe kan ik mijn bibliotheekabonnement opzeggen?

Bij onze medewerkers (aan de balie) of door een mail te sturen naar onze klantenservice: info@forum.nl. Je abonnement wordt pas definitief beëindigd als je alle materialen hebt ingeleverd. Ben je nog geen jaar lid? Dan kun je pas opzeggen aan het eind van het lopende abonnementsjaar.

Openingstijden

bekijken

Ticketprijzen

bekijken

Klantenservice

Algemeen

Heb je vragen over onze exposities, events, cursussen, bibliotheken, abonnementen, etc.? Mail of bel ons:

050 368 36 83
info@forum.nl

ma t/m vr 8.30 - 17.30 uur

Klantenservice

Tickets helpdesk

Heb je een vraag over of probleem met het kopen van tickets? Mail ons via tickets@forum.nl.

Tickets helpdesk

Algemeen adres

Postbus 780
9700 AT Groningen
info@forum.nl
050 368 36 83

Volg ons ook!

Op Facebook: Forum Groningen
En Instagram: Forum Groningen
Of abonneer je op onze nieuwsbrieven

Weet als eerste
wat er speelt

Bring it on