Raak mij aan! Touch me!

Leesclub Makkelijk Lezen

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen.

884

Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je van harte welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

Bekijk data en tijden

Adressen >

Adressen >

Weet als eerste
wat er speelt

Bring it on