Raak mij aan! Touch me!

Kun je wel wat hulp gebruiken bij je administratie of geldzaken? Kom dan langs bij het Thuisadministratieloket in Haren.

Wat is het Thuisadministratieloket?

Het Thuisadministratieloket in Haren helpt je je geldzaken en administratie op orde te brengen en te houden. Het overkomt veel mensen dat ze het overzicht kwijt zijn geraakt over hun administratie. Een vrijwilliger geeft je tijdelijke hulp bij administratie en helpt om zaken op een rijtje te krijgen en te houden.

Waar kunnen we bij helpen?

We geven informatie, advies en bieden praktische ondersteuning bij:

  • Ordenen van de administratie;
  • Lezen en uitleggen van brieven;
  • Maken van een overzicht van inkomsten en uitgaven;
  • Huurtoeslag, zorgtoeslag, kindgebonden budget;
  • Gemeentelijke regelingen, zoals bijzondere bijstand en kwijtschelding;
  • DigiD;
  • Contact met instanties.

Praktische informatie

Het loket is gratis. Vergeet niet om alle relevante informatie en gegevens mee te nemen.

Aanmelden


Je hoeft je niet aan te melden. Je bent van harte welkom om langs te komen. 

Kun je niet naar het spreekuur komen, maar wil je wel hulp van een vrijwilliger van Humanitas? Onze vrijwilliger komt graag bij je thuis, ook voor langere ondersteuning. Aanmelden kan door te bellen naar ons meld- en informatiepunt 050 312 6000 of mailen naar mip.groningen@humanitas.nl.

Het Thuisadministratieloket is een samenwerking tussen Forum Groningen en Humanitas.

Agenda

Woensdag 13 december
14:00 tot 15:30
Bibliotheek Haren
Dickensroom
Woensdag 20 december
14:00 tot 15:30
Bibliotheek Haren
Dickensroom

Misschien vind je dit ook leuk