

Taalcafé
woensdag 29 juni
09:00 tot
11:00
Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarvoor is de Leesclub Makkelijk Lezen. We hebben boeken die leuk zijn voor iedereen. Op een makkelijk niveau. Je mag de leesboeken mee naar huis nemen.
Meedoen is gratis. Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Als je meedoet aan de leesclub, krijg je een gratis jaarabonnement. Wil je beter leren lezen? Kijk ook eens bij het ‘Taalhuis’.
Heb je een vraag over de Leesclub Makkelijk Lezen? Mail ons via sociaaldomein@forum.nl.
Vraag bij de balie van jouw bibliotheek naar de leesclub. Je bent van harte welkom!