Raak mij aan! Touch me!

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen.

Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

 

De Wijert - gevorderden Dinsdag 09.30 uur 10.30 uur
De Wijert  Dinsdag 10.00 uur 11.00 uur

Agenda

Er zijn (nog) geen nieuwe data ingepland voor Leesclub Makkelijk Lezen De Wijert.

Weet als eerste
wat er speelt

Bring it on