Raak mij aan! Touch me!

“Over sommige dingen praat je niet zo snel. Vandaag heb ik gezien hoe fijn het kan zijn om dat wel te doen. Het is ook bijzonder om de verhalen van anderen te horen.”  - Frans (70)

Koffie en een goed gesprek!

Leeftijdsgenoten ontmoeten tijdens de UP! themagesprekken voor ouderen
Soms loop je in je eentje na te denken over van alles en nog wat. Dan kan het fijn zijn om eens met leeftijdsgenoten van gedachten te wisselen.  Dat kan bij de UP! themagesprekken voor ouderen in Forumbibliotheek Haren.  

In een ontspannen sfeer wordt er onder begeleiding van een vrijwillige gespreksleider gepraat over onderwerpen die ertoe doen als je ouder wordt. De thema's: erbij horen (februari), zorg voor jezelf (maart), je plek in de wereld (april) en de ouders van mijn ouders (mei). Het zijn geen ‘zware’ gesprekken, we hebben het er gewoon over. Een luisterend oor aan tafel biedt herkenning, inspiratie en steun, zo blijkt uit de ervaringen van deelnemers. 

De Up!-gesprekken vinden in principe iedere tweede woensdag van de maand plaats in Forumbibliotheek Haren en zijn georganiseerd in samenwerking met Humanitas. 

Opgave voor deze gesprekken kan bij Anneke de Koning, via telefoon 06 527 95 075 of mail annekekoningmc@gmail.com.

De gesprekken zijn een initiatief van UP! — Een nieuwe kijk op ouder worden.

Agenda

Woensdag 8 mei
10:00 tot 11:30
Bibliotheek Haren
Dickensroom

Misschien vind je dit ook leuk

Spelochtend BreinBieb Spelochtend BreinBieb

Spelochtend BreinBieb

do 18 apr van 10:30 tot 11:30